Du er her: Forside Aktuelt Arrangementer 2017 Webinar: Afrapportering i Participant Portal

Webinar: Afrapportering i Participant Portal

Hvis din organisation er med i et Horizon 2020-projekt, og du arbejder med den finansielle afrapportering af de projektrelaterede omkostninger, så kan dette webinar være meget relevant for dig. Webinaret afholdes den 23. maj 2017.

Tid og sted

23. maj 2017 fra kl. 11:00 til 12:00

Indhold

På en time vil vi gennemgå, hvordan du rent praktisk afrapporterer i Participant Portal. Vi ser på de forskellige elementer af den såkaldte Financial Statement, forklarer funktionerne i afrapporteringssystemet og giver dig et overblik over afrapporteringsprocessen.

Efter webinaret vil du kende afrapporteringssystemets funktioner, så at du kan forberede de interne processer i din organisation bedst muligt.

Konkret vil du blandt andet vide, hvilke tal, du skal have klar til afrapporteringen, hvordan du skal redegøre for projektrelaterede omkostninger, og hvad der kræves af de øvrige partnere i konsortiet. Vi gennemgår dog ikke det grundlæggende om, hvornår udgifterne er støtteberettigede, eller hvordan du beregner timesatsen. Her henviser vi i stedet til optagelsen af vores tidligere webinar om afrapportering:

Sprog

Webinaret afholdes på dansk

Målgruppe

Forskningsadministratorer, projektøkonomer, controllere og regnskabsmedarbejdere.

Arrangør

EuroCenter i Styrelsen for Forskning og Uddannelse.

Hold dig ajour om Horizon 2020 via sociale medier       

Interesseret i løbende at få nyt om Horizon 2020? Så følg EuroCenter på:

Senest opdateret 23. maj 2017