Du er her: Forside Uddannelse og institutioner Internationalisering Markedsføring af danske uddannelser i udlandet

Markedsføring af danske videregående uddannelser

Topbillede
Internationalisering i et markedsføringsperspektiv
Code of Conduct       

Code of Conduct er institutionernes retningslinjer for udbud af uddannelse til internationale studerende og indeholder lettilgængelig information om rettigheder, muligheder og lovgivning på de videregående uddannelser.

Hjemmesiden studyindenmark.dk        

Styrelsen for Videregående Uddannelsers hjemmeside for internationale studerende og forum for orientering, markedsføring og vejledning om dansk uddannelse, studieliv og danske institutioner

European Association of International Education (EAIE)       

EAIE-konferencen er et vigtigt og årligt tilbagevende samlingspunkt for professionelle aktører inden for markedsføring og internationalisering af uddannelse. 

Udbud af danske erhvervsrettede uddannelser i udlandet       

Danske uddannelsesinstitutioner kan godkendes til at udbyde godkendte videregående uddannelser i udlandet.

Top talent initiativet       

Talentprogram til markedsføring af danske uddannelses- og karriereveje over for  højtkvalificerede studerende i udvalgte vækstmarkedslande.

 

 

Senest opdateret 31. august 2015