Gå til indhold

Problemer med at indsende din ansøgning

Hvis du oplever problemer med at indsende din ansøgning til et opslag under Horizon Europe, så følg vores råd nedenfor.

Det kan være problemer som f.eks.:

  • adgang til portalen
  • informationer, der ikke gemmes korrekt i Part A
  • ansøgningen ikke kunne indsendes før deadline
  • Part B ikke blev gemt korrekt.

Du kan benytte Europa-Kommissionens FAQ med råd til, hvordan man kan undgå disse problemer.

Hvis du fortsat oplever problemer med portalen, anbefaler vi, at du kontakter IT Helpdesk inden 4 dage efter deadline. De kan kontrollere de bagvedliggende log-filer, og dermed hvilke trin en ansøger har gennemgået. Det er en sikring af, at du får dokumenteret evt. fejl.

Husk at:

  • Tage screen shots af evt. fejlmeldinger.
  • Gemme en pdf af Part B ved ansøgningsfristen, som kan sendes til Europa-Kommissionen                

Følg gerne:

IT Helpdesk anbefaler alt fra at rydde caches til at oprette en ny ansøgning. Det kan være relevant at følge deres anvisninger, men kun inden for rimelighedens grænser.

Hvis du oplever fortsatte problemer med at indsende din ansøgning, så kontakt EuroCenter via e-mail: eller relevant rådgiver:

Handlinger tilknyttet webside

Senest opdateret 09. november 2023