Gå til indhold

Kontakt Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

Topbillede
Find adresse, telefonnumre, åbningstider, henvendelser med mere.

Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

Haraldsgade 53
2100 København Ø

Tlf.: +45 7231 7800
E-mail: (se nedenfor om Digital Post og sikker e-mail)

Der er åbent for telefonisk henvendelse mandag til fredag mellem kl. 9 og kl. 15. Receptionen er åben fra mandag til torsdag mellem 8.30 og 16.00. Fredag fra 8.30 til 15.00.

Kontakt om SU

EAN og CVR indtil 31. december 2020


Elektroniske fakturaer til den tidligere Styrelsen for Uddannelsesstøtte og Institutioner skal indtil 31. december 2020 fortsat sendes til:

  • EAN-nummer: 5798000433212 (Styrelsens almindelige drift)
  • EAN-nummer: 5798000433175 (Handicaptillæg, tilskud mv.)

  • CVR-nummer: 34042012

Elektroniske fakturaer til den tidligere Styrelsen for Forskning og Uddannelse skal indtil 31. december 2020 fortsat sendes til:

  • EAN-nummer: 5798000416635 (Styrelsens almindelige drift)
  • EAN-nummer: 5798000416697 (Til anmodning om udbetaling af tilskudsbevillinger, fakturering vedrørende innovation med videre)
  • CVR-nummer: 19918440

Elektroniske fakturaer til UFM-IT skal fortsat sendes til:

  • EAN-nummer: 5798000433199 (UFM-IT)
  • CVR-nummer: 34590818 (UFM-IT)

EAN og CVR per 1. januar 2021


Elektroniske fakturaer til Uddannelses- og Forskningsstyrelsen skal pr. 1. januar 2021 sendes til:

  • EAN-nummer: 5798000433212 (Styrelsens almindelige drift)
  • EAN-nummer: 5798000433175 (Handicaptillæg, arbejdsskadesager)
  • EAN-nummer: 5798000416697 (Til anmodning om udbetaling af projekt/- og tilskudsbevillinger)
  • CVR-nummer: 34042012

Elektroniske fakturaer til UFM-IT skal sendes til:

  • EAN-nummer: 5798000433199 (UFM-IT)
  • CVR-nummer: 34590818 (UFM-IT)

Spørgsmål til EAN-numre og oplysning af bankkontonumre fås ved henvendelse til kontoret Økonomistyring og Tilskudsadministration.

Henvendelser til styrelsen

Du kan kontakte os per e-mail, Digital Post, brev eller telefon. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for ti arbejdsdage. Det gælder dog ikke besvarelser af ansøgninger med mere. Ansøgninger fra forskere om støtte til forskningsaktiviteter skal indsendes elektronisk via styrelsens e-ansøgningssystem.

E-mails og Digital Post til styrelsen

Du kan sende 'almindelige' e-mails, 'sikre' e-mails eller Digital Post-meddelelser til styrelsen.

Hovedpostkassen i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen - - kan bruges til almindelige henvendelser, men f.eks. ikke til ansøgninger om støtte eller job.

Indeholder en meddelelse fortrolige/følsomme oplysninger, f.eks. personoplysninger, inklusive cpr-nummer, så brug enten Digital Post eller sikker e-mail.

Dokumentformater

Vi anbefaler, at dokumenter sendes til styrelsen i pdf-format (ikke-redigerbart format).

Hvis dokumentet sendes til styrelsen i redigerbart format, vil vi, ud over MS-Office-kompatible dokumenter, normalt kunne håndtere dokumenter i ODF- og OOXML-format. Andre dokumentformater bør aftales med styrelsen.

Henvendelser om hjemmesiden

Skriv til: 

Senest opdateret 30. september 2020