Gå til indhold

ESOF2014 søger mediepartnerskaber

05. juli 2013
Styrelsen for Forskning og Innovation opfordrer alle interesserede medier til at indsende ansøgning til mediepartnerskab i forbindelse med konferencen ESOF2014, der afholdes i København den 21. - 26. juni 2014.

Styrelsen for Forskning og Innovation ønsker at indgå partnerskab med danske og internationale medier. Et mediepartnerskab er defineret som et forhold, hvor et specifikt medie eller en mediekoncern vil modtage synlighed, branding muligheder og andre ydelser i bytte for at understøtte markedsføringen af ESOF2014 i sine medier.

Fremtidige mediepartnere skal være med til at fremme ESOF2014 ved at levere reklame, eller rabat på reklame, abonnement tilbud, direct-mail kampagner og andre former for markedsføringsydelser. Til gengæld tilbyder Styrelsen for Forskning og Innovation en unik mulighed for synlighed og branding af mediepartnerne i forbindelse med ESOF2014 fx via logo på ESOF2014 hjemmesiden, i programmet, materiale til messestanden og/eller rettigheder til at bruge ESOF2014 logoet i egen markedsføring.

Hvad er ESOF

ESOF (Euroscience Open Forum) er en tværgående europæisk videnskabs- og videnskabspolitisk konference, der afholdes hvert andet år i en større europæisk by.

Formålet med ESOF er at skabe en åben platform, hvor organisationer, det videnskabelige samfund og virksomheder kan mødes og debattere forskningsrelaterede problemstillinger. Et vigtigt punkt i ESOF programmet er at styrke befolkningens interesse og engagement i forhold til forskning, teknologi og videnskab og dermed bidrage til at skabe medejerskab om de væsentlige investeringer i forskning og udvikling, som samfundet i disse år tilfører.

Handlinger tilknyttet webside