Magasinet Humaniora nr. 4 2008
Dette nummer af Magasinet Humaniora byder på artikler om så forskellige emner som japansk popkunst, filmspil, forbrugervildledning og sprogforstyrrelser.
:
08. august 2008
: 0903-2401
: Forskningsrådet for Kultur og Kommunikation. Forsknings- og Innovationsstyrelsen.
: 48
: 0903-2401
: Forskningsrådet for Kultur og Kommunikation. Forsknings- og Innovationsstyrelsen.
: 48
Om publikationen
Magasinet Humaniora 4:2008 indeholder følgende artikler:
- En popkulturel tsunami fra Japan af Lars-Martin Sørensen
- Kan man nu stole på, at kringlen er fra Wales? af Steen Bruun Jensen
- Indiana Jones på spil af Helle Kannik Haastrup
- At spille en krimi af Kjetil Sandvik
- Er danske bogstaver til at stole på? af Holger Juul
- Vi ved for lidt om danske børn, der er opvokset med specifikke sprogforstyrrelser af Kristine Jensen de López
Magasinet Humaniora udkommer fire gange om året og udgives af Forskningsrådet for Kultur og Kommunikation, der er en del af Det Frie Forskningsråd.
Foruden forskningsformidlende artikler indeholder bladet en oversigt over bevillinger fra forskningsrådet.
Et abonnement koster 150 kr. for privatpersoner og 200 kr. for institutioner.
Handlinger tilknyttet webside
Senest opdateret
13. februar 2013