De kunstneriske uddannelsesinstitutioners strategiske rammekontrakter 2018-2021
De kunstneriske uddannelsesinstitutioner har sat mål for deres kerneopgaver med udgangspunkt i deres institutionsspecifikke udfordringer og styrkepositioner. Her fremgår de strategiske mål og kontrakterne for de kunstneriske uddannelsesinstitutioner.
https://ufm.dk/uddannelse/institutioner-og-drift/strategiske-rammekontrakter-og-tilsyn/strategiske-rammekontrakter/tidligere-kontrakter/strategiske-rammekontrakter-2018-2021/strategiske-rammekontrakter-de-kunstneriske-uddannelsesinstitutioner
https://ufm.dk/@@site-logo/UFM_logo_LI.png
De kunstneriske uddannelsesinstitutioners strategiske rammekontrakter 2018-2021
De kunstneriske uddannelsesinstitutioner har sat mål for deres kerneopgaver med udgangspunkt i deres institutionsspecifikke udfordringer og styrkepositioner. Her fremgår de strategiske mål og kontrakterne for de kunstneriske uddannelsesinstitutioner.
Arkitektskolen Aarhus (AAA)
- De studerende skal opnå et højt læringsudbytte
- Dimittender skal tydelige og relevante kompetencer
- Forskning af høj kvalitet, som kan bidrage til udviklingen af branchen
- Styrkede kompetencer til understøttelse af branchens digitale transformation
Designskolen Kolding (DK)
- Forbedring af uddannelsens kvalitet og øget læringsudbytte hos de studerende
- Forbedring af uddannelsernes relevans, så dimittender opnår hurtigere beskæftigelse
- Styrkelse af videngrundlaget til fordel for uddannelsen, professionen og det omgivende samfund
Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering (KADK)
- Fastholde det høje faglige niveau på uddannelserne og understøtte, at de studerende opnår et højt læringsudbytte
- Styrke match mellem de studerendes kompetencer og arbejdsmarkedets behov
- Dimittender som kan udvikle og skabe værdi på et bredere arbejdsmarked
- Styrke forsknings- og KUV-baseringen af uddannelserne for at kvalificere det akademiske niveau i uddannelserne yderligere
Handlinger tilknyttet webside
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Senest opdateret
23. juni 2024