Gå til indhold

Ændringer i esas supporten fra 6. oktober

Pr. 6. oktober 2025 har vi, som tidligere udmeldt via KOFO, ændret på esas support setup, således at alle 2nd level supportsager fremover håndteres af esas teamet i samarbejde med vores frikøbte forretningsspecialister.

I den forbindelse har vi desuden besluttet at stramme op på processen omkring oprettelse og behandling af supportsager. I bedes derfor orientere jer i supportvejledningerne på Confluence, hvor I blandt andet kan læse hvorledes en supportsag skal oprettes, hvilken prioritet I skal give de enkelte sager, samt hvornår I kan forvente at modtage svar på sagerne.

 

Husk, at alle spørgsmål og fejlmeddelelser altid skal oprettes som en supportsag, da vi har brug for hele tiden at kunne evaluere hvilke dele af esas, der skaber flest udfordringer, og hvor vi kan forbedre vores vejledninger i esasONE.

 

Vi håber at ovennævnte support setup og procesændringer vil hjælpe med til at supportsagerne fremadrettet bliver håndteret mere smidigt og ensartet, og at misforståelser af problemstillingerne kan minimeres mest muligt til gavn for os alle.

Handlinger tilknyttet webside

Senest opdateret 06. oktober 2025