Vedr. krav om underskrift i Excel-regnskaber til Danmarks Frie Forskningsfond.
Bevillingsenheden arbejder på en digital løsning for underskrift i excel-regnskaberne, men udviklingen af løsningen er desværre mere omfattende end først estimeret.
I en overgangsperiode frem mod den digitale løsning er vi derfor nødsaget til at bede jer om at udskrive regnskabet til underskrift af både bevillingshaver og bemyndiget medarbejder samt indsende det underskrevne dokument som bilag til excel-regnskabet. Bilaget skal være i pdf-format.
Vi beklager de gener, dette måtte medføre.
Selvbetjeningsportalen ‘e-grant’ er det sted, hvor du og din administrator kan logge på og få et overblik over jeres bevillinger, henvende jer i konkrete sager samt uploade regnskaber, rapporter og andet materiale vedrørende bevillingen. Hvis din bevilling er tilgængelig via selvbetjeningsportalen, vil du have modtaget besked herom.
Vær opmærksom på, at administrator først har adgang til bevillingen, når du som bevillingshaver har inviteret administrator.
Hvis din bevilling er af ældre dato, og derfor ikke er tilgængelig via e-grant, vil kommunikationen vedrørende din bevilling foregå via e-mail og telefonisk kontakt til Bevillingsenheden bevilling@ufm.dk.