Gå til indhold

Kontakt til teknisk support

Hvis du har tekniske problemer i e-grant, er du meget velkommen til at kontakte os via telefon, mail eller oprette en sag i vores supportsystem Jira.

Telefonisk henvendelse

Tlf.: 33 92 91 90.

Supporttelefonen er åben hverdage mellem kl. 9-12.

e-grants supporttelefon er lukket på følgende datoer i december og januar:

Onsdag d. 4. december

Tirsdag d. 10. december

Torsdag d. 19. december

Mandag d. 23. december

Torsdag d. 2. januar

Fredag d. 3. januar

Onsdag d. 8. januar


 Skriftlig henvendelse

  • Via e-mail :  (Der oprettes automatisk en profil og en sag i vores supportsystem Jira.)
  • Opret en sag direkte i vores supportsystem Jira her

Klik her for hjælp og mere information om vores supportsystem Jira.

Vi svarer hurtigst muligt på skriftlige henvendelser. Op til store ansøgningsfrister har vi en svarfrist på 2 dage.

Læs mere om hvordan vi behandler dine oplysninger her.


Spørgsmål af ikke teknisk karakter

Spørgsmål til selve opslaget eller hvorledes ansøgningen indholdsmæssigt skal udformes, skal sendes til de respektive sekretariater jf. kontaktoplysninger, der fremgår af opslagene.

Handlinger tilknyttet webside

Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Senest opdateret 19. december 2024