Gå til indhold

Kontakt til teknisk support

Hvis du har tekniske problemer i e-grant, er du meget velkommen til at kontakte os via telefon, mail eller oprette en sag i vores supportsystem Jira.

Telefonisk henvendelse

Tlf.: 33 92 91 90.

Supporttelefonen er åben hverdage mellem kl. 9-12, med undtagelse af nedenstående lukkedage:

Helligdage og faste lukkedage

2. januar 2024

 


 Skriftlig henvendelse

  • Via e-mail :  (Der oprettes automatisk en profil og en sag i vores supportsystem Jira.)
  • Opret en sag direkte i vores supportsystem Jira her

Klik her for hjælp og mere information om vores supportsystem Jira.

Vi svarer hurtigst muligt på skriftlige henvendelser. Op til store ansøgningsfrister har vi en svarfrist på 2 dage.

Læs mere om hvordan vi behandler dine oplysninger her.


Spørgsmål af ikke teknisk karakter

Spørgsmål til selve opslaget eller hvorledes ansøgningen indholdsmæssigt skal udformes, skal sendes til de respektive sekretariater jf. kontaktoplysninger, der fremgår af opslagene.

Handlinger tilknyttet webside

Senest opdateret 03. januar 2024