Gå til indhold

Jira Helpdesk

Nedenfor finder du information og hjælp til e-grant-supportens supportsystem Jira.

Support via e-mail

Første gang du sender en mail til , bliver der automatisk oprettet en sag til dig i Jira. Korrespondancen mellem dig og e-grant-supporten kan fortsætte via mail, men du kan til enhver tid logge ind på Jira og se dine sager. 

Opret en sag direkte i supportsystemet Jira

I stedet for at sende en e-mail, kan du vælge at oprette en sag direkte i Jira. Derefter kan du vælge om du vil fortsætte korrespondancen med e-grant-supporten via din sag i Jira eller via mail. Du vil modtage en e-mail, hver gang der er nyt i din sag.

Slet min profil i Jira

Ønsker du at få slettet din profil i Jira, bedes du sende en mail til support.e-grant@ufm.dk. Du får besked via mail, når profilen er slettet.

Nyttige links:

Opret en profil i Jira
Opret en sag i Jira
Find din sag i Jira

Læs hvordan vi behandler dine oplysninger her.

 

 

Handlinger tilknyttet webside

Senest opdateret 09. december 2020