Matchmaking mellem virksomheder og videninstitutioner
Forsknings- og Innovationsstyrelsen. I forlængelse af regeringens globaliseringsstrategi fra 2006 blev der afsat midler til et nyt virkemiddel ”matchmaking”.
:
19. december 2008
: 978-87-923-7243-7
: Rådet for Teknologi og Innovation og Forsknings- og Innovationsstyrelsen
: 82
: 978-87-923-7243-7
: Rådet for Teknologi og Innovation og Forsknings- og Innovationsstyrelsen
: 82
Om publikationen
I forlængelse af regeringens globaliseringsstrategi fra 2006 blev der afsat midler til et nyt virkemiddel ”matchmaking”.
Formålet er at give virksomheder og forskningsinstitutioner bedre muligheder for at finde egnede samarbejdspartere til konkrete projekter.
Der er foreløbig afsat 30 mio. kr. for perioden 2008-2009 til initiativet.
Handlinger tilknyttet webside
Senest opdateret
20. marts 2013