Gå til indhold

Innovationsnetværk BRANDBASE

Innovationsnetværk BRANDBASE er et universitetsbaseret, tværgående innovationsnetværk, der samler forskningsviden inden for felter, som er centrale for strategiudviklingen i alle virksomheder.

Resumé

BRANDBASE er et universitetsbaseret, tværgående innovationsnetværk, der samler forskningsviden inden for felter, som er centrale for strategiudviklingen i alle virksomheder. Vores overordnede arbejdsområder er forretningsmodeller, forbrugerindsigt og kommunikation. BRANDBASE samarbejder med virksomheder og konsulenthuse samt med partnere i erhvervsfremmesystemet, som har et dybt kendskab til en specifik sektor eller branche. Vi tror på, at den form for tværfaglighed kan skabe ægte innovation.

    Frem til den 11. juni 2018 lå de aktuelle ansøgninger og de respektive budgetter til rådighed for offentlig kommentering blandt eksempelvis virksomheder, forskningsmiljøer, fonde, GTS, videregående uddannelsesinstitutioner, brancheforeninger, fagministerier, regioner og kommuner.


    Debatregler

     

     

    Handlinger tilknyttet webside

    Senest opdateret 15. juni 2018