Engelsksprogede erhvervsakademiuddannelser – Analyse af de studerendes og undervisernes engelskkompetencer
Analysen belyser, om de studerende og underviserne på de engelsksprogede erhvervsakademiuddannelser har de rette sproglige forudsætninger for henholdsvis at undervise og deltage i undervisningen. Analysen er gennemført af Danmarks Evalueringsinstitut (EVA).
:
30. marts 2017
: 978-87-7958-959-9
: Danmarks Evalueringsinstitut
: 2017
: 45
: 978-87-7958-959-9
: Danmarks Evalueringsinstitut
: 2017
: 45
Analysen er en af to delanalyser i Uddannelses- og Forskningsministeriets samlede analyse af engelsksprogede erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser.
Den anden delanalyse:
På baggrund af Uddannelses- og Forskningsministeriets analyse har uddannelses- og forskningsminister Søren Pind opnået forståelse med erhvervsakademierne og professionshøjskolerne om en samlet reduktion af optaget på de engelsksprogede uddannelser med 25 procent allerede fra 2017.
Kontakt
Tue Vinther-Jørgensen
Områdeleder
Tlf.:
72317880
Email:
tvj@ufm.dk
Handlinger tilknyttet webside
Senest opdateret
15. august 2019