Gå til indhold

Vores supportsystemer bliver opgraderet mandag den 14. juni 2021

De vil ikke være tilgængelige i tidsrummet kl. 16 – 20

Det betyder at I ikke vil kunne oprette sager i det tidsrum.

Opgradering af JIRA og Confluence
Årsagen til lukningen er, at vi opgraderer vores supportsystemer JIRA og Confluence til nye versioner, og derfor vil de ikke være tilgængelige mandag den 14. juni 2021 kl. 16 – 20. I dette tidsrum vil I ikke kunne oprette sager på vores portal (JIRA) og I vil ikke kunne læse artikler eller se brugervejledninger på Confluence.

Efter opgraderingen vil I som brugere ikke umiddelbart opleve nogle ændringer.

Skriv så mange detaljer som muligt, når I opretter sager
Vi har for nylig tilføjet flere felter i vores supportskabeloner, så I bliver guidet igennem til at udfylde den information, som vi har behov for for at kunne håndtere jeres supportsager bedst muligt. Fx bliver I, ved oprettelse af en supportsag omhandlende en fejl, bedt om at skrive, hvilken handling I forventede ville ske. Skriv gerne så mange detaljer som muligt om en given problemstilling. Det letter vores arbejde - og hastighed - i esas-supporten, hvis vi ikke skal vende tilbage til jer for at få uddybet en sag.

Notér tidspunktet for, hvornår I har oplevet en fejl
Når I opretter en supportsag omhandlende en fejl, skal tidspunktet for oplevelsen af fejlen også noteres i sagen. Tidspunktet er vigtigt i fejlsøgningen, så Netcompany har mulighed for at undersøge fejlen nærmere og tjekke logfilerne. Får I en fejlmeddelelse eller dannes en fejllog, må I meget gerne medsende et skærmprint/en logfil, så vi har mulighed for at reproducere fejlen.

OBS. Undlad CPR-numre i sager og vedhæftninger (jf. beskyttelse af personfølsomme data, GDPR)

Handlinger tilknyttet webside

Senest opdateret 11. juni 2021