Gå til indhold

Træningsseminar om projektstyringsværktøjet Impact+

Det ungarske Eramus+ kontor arrangerer seminaret ”Impact+ Exercise for Adult Education and Vocational Education beneficiaries” for strategiske partnerskaber (KA2). Seminaret er åbent for KA2-projekter bevilget i 2017 og 2018.
  • Tid og sted
  • Hvornår 27. februar 2019 18:00 til 28. februar 2019 17:30
  • Hvor Budapest, Ungarn

Målgruppe

Seminaret er målrettet igangværende strategiske partnerskabsprojekter, som er bevilget i ansøgningsrunden 2017 og 2018 inden for erhvervsuddannelsesområdet og almen voksenuddannelse og folkeoplysning. Seminaret er relevant for både nye og erfarne projektkoordinatorer, som arbejder med eller ønsker at arbejde med værktøjet Impact+.

Formål

Ved hjælp af en række øvelser med Impact+ metoden får deltagene praktiske redskaber til at arbejde strategisk med at identificere og analysere projekters effekt (impact).

Det vil give en introduktion til effektanalyse, hjælpe projektholdere med at identificere projekters resultater og effekt, og at opstille målemekanismer for det. Desuden skal deltagerne trænes i at bruge denne viden strategisk, når projektets resultater skal formidles.

Efter seminaret vil deltagerne være i stand til at bruge Impact+ værktøjet i deres egen projektledelse og at lave øvelserne sammen med partnerne i deres eget projekt.

Hvis du er interesseret i at deltage i seminaret, kan du udfylde formularen i linket nedenfor. Deltagerne vil blive udvalgt af det danske Erasmus+ kontor. Bemærk den korte tilmeldingsfrist.

Tilmelding

Der er 2-3 pladser til danske koordinatorer af igangværende strategiske partnerskabsprojekter bevilget i 2017 eller 2018, inden for erhvervsuddannelsesområdet og almen voksenuddannelse og folkeoplysning. Det danske Erasmus+ kontor dækker rejseomkostninger, og det ungarske Erasmus+ kontor dækker én nat på hotel og forplejning i forbindelse med kurset.

Frist for tilmelding: 10. december 2018

Kontakt

Mads Madsen Henriksen
Fuldmægtig
Tlf.: 72318899
Email: mmh@ufm.dk

Handlinger tilknyttet webside

Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Senest opdateret 26. juni 2024

Afsendere