Gå til indhold

Ny supportformular

Vi har fået nye felter i vores supportformularer, for at opnå tydeligere kommunikation ved første henvendelse

Vi har oplevet at der mangler information i sagsoprettelserne, for at kunne behandle sager endnu mere effektivt har vi oprettet nogle nye felter.

 

Spørgsmål, kontakt, m.v.

  • Tilføjet: esas-link. Linket til entitetsposten vi skal behandle på. Feltet er valgfrit.

 

Fejl i esas

  • Tilføjet: esas-link. Linket til entitetsposten vi skal behandle på. Feltet er obligatorisk og skal udfyldes.
  • Fjernet: Beskrivelse.
  • Tilføjet: esas fejlbeskrivelse. Her beskrives din oplevelse af fejlen.
  • Tilføjet: esas forventet handling. Her beskriver du hvad dit mål var for handlingen.

 

Ændringsforslag

  • Tilføjet: esas-link. Linket til entitetsposten vi skal behandle på. Feltet er valgfrit.
  • Fjernet: Beskrivelse.
  • Tilføjet: Beskrivelse af problematikken. Her laves en tydelig problemstilling.
  • Tilføjet: Ønsket funktionalitet. Her beskrives den konkrete ønskede funktionalitet.

 

HUSK: At der ikke må indsættes persondata i sagerne, men data skal indsættes som links. Link aldrig direkte fra en browser, men brug knappen ”Send et link via e-mail”, for at tilgå den korrekte URL.

 

Løste sager bliver lukket automatisk efter 14 dage. Når sagen lukkes vil du ikke modtage mail.

Handlinger tilknyttet webside

Senest opdateret 01. juni 2021