I-GTS - dæk
Normalt sparker chaufføren på dækket for at vurdere, om dæktrykket er korrekt. Ny teknologi måler det faktiske dæktryk præcist ved ventilen og sender besked ind til chaufføren, så han kan sørge for at få pumpet ny luft i ved behov.
https://ufm.dk/forskning-og-innovation/tilskud-til-forskning-og-innovation/find-danske-tilskudsprogrammer/programmer-under-innovationsfonden/innovationskonsortier-under-afvikling/resultater-af-innovationskonsortier/billeder/i-gts-daek.png/view
https://ufm.dk/forskning-og-innovation/tilskud-til-forskning-og-innovation/find-danske-tilskudsprogrammer/programmer-under-innovationsfonden/innovationskonsortier-under-afvikling/resultater-af-innovationskonsortier/billeder/i-gts-daek.png/@@download/image/I-GTS - dæk.png
I-GTS - dæk
Normalt sparker chaufføren på dækket for at vurdere, om dæktrykket er korrekt. Ny teknologi måler det faktiske dæktryk præcist ved ventilen og sender besked ind til chaufføren, så han kan sørge for at få pumpet ny luft i ved behov.
Handlinger tilknyttet webside
Senest opdateret
19. maj 2020