I 2018 modtog følgende projekter støtte:
- Københavns Professionshøjskole og Professionshøjskolen Absalon: Udvikling af fagspecifikke kurser for medarbejdere og ledere på det fritidspædagogiske område (slutrapport) (pdf)
- Professionshøjskolen Absalon: Digital kommunikation og samarbejde mellem borgere og sundhedsprofessionelle - udvikling af uddannelsespakke og kompetenceløft af undervisere (slutrapport) (pdf)
- VIA University College og Erhvervsakademi Aarhus: Udvikling af forsøg med åbne og fleksible digitale læringsforløb på akademi- og diplomuddannelsen i ledelse (slutrapport) (pdf)
- Københavns Erhvervsakademi (KEA): Udvikling af særskilte moduler inden for det tekniske område (slutrapport) (pdf)
- Danmarks Medie- og Journalisthøjskole: Efteruddannelsesforløb i kunstig intelligens og blockchain: De nye teknologier til medier, kommunikation og design i teori og praksis
- IT-vest: Udvikling af fleksibel masteruddannelse i informatik-undervisning m.m.
- MARTEC og Marstal Navigationsskole: Fleksibelt udbud af skibsføreruddannelsen – også som videregående VEU
- Professionshøjskolen Absalon: Samarbejde mellem fagprofessionelle og pårørende for mennesker med psykisk nedsat funktionsevne
- SmartLearning: Nye undervisnings- og eksamensformer på efteruddannelse (slutrapport)
- University College Lillebælt: Vertikal vejledningsmetode målrettet rekruttering på videregående VEU med overlapning til erhvervsrettet VEU.
I 2019 modtog følgende projekter støtte:
- Erhvervsakademi Aarhus og Aarhus Maskinmesterskole: Digital understøttelse af arbejdsformer på videregående VEU.
- Professionshøjskolen Absalon i samarbejde med Sorø kommune og Autismecenter Storstrøm: Mestring af egen digitalisering. Udvikling af et digitaliseringsmindset blandt velfærdsprofessionelle.
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole og University College Nordjylland: Problembaseret personlig kompetenceudvikling til teknologi og digitalisering.
- University College Nordjylland, VIA University College, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole og Professionshøjskolen Absalon: Biometriske værktøjer til brug i kvalificering af indsatser i den digitale omstilling.
I 2020 modtog følgende projekter støtte:
- Københavns Professionshøjskole i samarbejde med ITU og Hvidovre Kommune: Udvikling af undervisningsmateriale om brug af data i professionsudøvelsen.
- UCL Professionshøjskole og Erhvervsakademi: Understøttelse af grøn omstilling i virksomheder.
- Aarhus Universitet i samarbejde med Danmarks Tekniske Universitet, Syddansk Universitet og Foreningen af Rådgivende Ingeniører (FRI): Masteruddannelse i bæredygtigt byggeri.
- VIA University College i samarbejde med Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd og Erhvervshus Midtjylland: Bæredygtig kompetenceudvikling til SMV'er.
- SmartLearning i samarbejde med erhvervsakademierne, HK og Teknisk Landsforbund: Skalerbare leverancemodeller med særligt fokus på byggeri.
- University College Nordjylland act2learn i samarbejde med Hjørring Kommune og CompetencySpace: Behovsdrevet udvikling af VVEU til grundskolelærere inden for digital undervisning.
I 2021 modtog følgende projekter støtte:
- Professionshøjskolen Absalon i samarbejde med Kost- og Ernæringsforbundet, Fælleskøkkenet og Videnplatform Guldborgsund: Grøn omstilling af fødevareerhverv – et uddannelsesprogram til fødevareaktører og madprofessionelle
- Aarhus Universitet (DPU) i samarbejde med øvrige udbydere af Master i IKT og Læring: Redesign af VVEU-undervisning
- Professionshøjskolen Absalon i samarbejde med flere eksterne aktører: Multimodale scenarier i de pædagogiske diplomuddannelser (MUSC-projektet)
- Københavns Universitet i samarbejde med Københavns Kommune, Furesø Kommune, Ishøj Kommune og Herning Kommune: Grøn Transport – Teknologi og diversitet
I 2022 modtog følgende projekter støtte:
- Fredericia Maskinmesterskole i samarbejde med de øvrige maritime institutioner, Tekniq Arbejdsgiverne og Maskinmestrenes Forening: Udvikling af diplomuddannelse i Power-to-X (Fredericia Maskinmesterskole)
- IBA Kolding, CBA og EAAA: Udvikling af kompetencer i bæredygtighed og grøn omstilling
- UCSYD og EASV: Læringsudviklende onlinedidaktik
- Professionshøjskolen Absalon: It-didaktik i spil
- Erhvervsakademi Dania: Hybride didaktiske modeller
I 2023 modtog følgende projekter støtte:
- Aalborg Universitet i dialog med undervisere fra målgruppen: Udvikling af uddannelsesforløb (mikro-kurser) om generativ kunstig intelligens og læring
- UCL i dialog med Dansk Erhverv, Dansk Industri og HK privat: Micro-credentials i AU-moduler - vejen til øget fleksibilitet og understøttelse af den grønne omstilling
- Roskilde Universitet i formelt samarbejde med Københavns Universitet, Danmarks Tekniske Universitet, Zealand - Sjællands Erhvervsakademi, Professionshøjskolen Absalon og Maskinmesterskolen København: Udvikling af samarbejdsmodel for uddannelsessektoren til afdækning af behovet for kompetenceudvikling/løft af medarbejdergrupper på tværs af uddannelsesniveauer i specifikke brancher
- Fællessektorielt projekt for erhvervsakademisektoren forankret på Erhvervsakademi Dania i samarbejde med CPH Business, Erhvervsakademi MidtVest, Erhvervsakademi SydVest, Erhvervsakademi Aarhus, IBA (Erhvervsakademi Kolding), KEA (Københavns Erhvervsakademi), Zealand, SmartLearning og Erhvervsakademi Dania: Nye digitale teknologier - mellem uddannelse og erhvervsliv